Foglalkoztatás: teljes munkaidő

Szerződés: határozatlan idejű

Utazási hajlandóság: megegyezés szerint

 

Az Ön feladatai:

  • A Cégvezetés és a Tulajdonosok támogatása a sokszínű napi tevékenység során, adminisztratív és szervezési feladatok
  • Idegennyelvi levelezés lebonyolítása, ami magában foglalja írásbeli fordítások készítését és a megbeszéléseken való tolmácsolási feladatok ellátását is
  • Házon belüli és külsős időpontok tervezése, nyomon követése, koordinálása
  • Megbeszélések és konferenciák tervezése és szervezése
  • Részvétel nemzetközi szakkiállítások szervezésében és lebonyolításában
  • Általános titkársági feladatok

 

Az Ön profilja:

  • Idegennyelvi (német) szakirányú felsőfokú végzettség
  • Legalább 1 – 2 éves, vezető mellett - lehetőleg nemzetközi termelő cégnél - szerzett asszisztensi gyakorlat
  • Német nyelvterületen szerzett interkulturális tapasztalat előnyt jelent
  • Kitűnő kommunikációs készség magyar és angol/német nyelven, szóban és írásban egyaránt
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
  • Megbízhatóság, felelősségtudat, lojalitás
  • Precíz, alapos munkavégzés, nagyfokú rugalmasság
  •  

Amit kínálunk:

  • Hosszú távú munkalehetőség egy erős és jövőorientált családi vállalatnál
  • Innovatív, nemzetközi környezet, csúcsminőségű gépekkel és munkaeszközökkel
  • Szerteágazó feladatok és fejlődési lehetőség, kiemelkedő bérezéssel, cafeteria juttatásokkal (egészséges étkezés, sport és pihenés) és utazási támogatással kiegészítve
  • Személyre szabott nemzetközi karrierépítés lehetősége, továbbképzés támogatása
  • Gyakorlatban is működő vállalati kultúra : tiszteletteljes bánásmód, átlátható elvárások, fiatalos környezet, a tapasztalat megbecsülése

 

Kezdje a jövőjét az MSK-val.

Örömmel fogadjuk online-pályázatát (kérjük adja meg a bérigényét és a munkába állás lehetséges kezdő időpontját is).