Magyarország (Nyírbátor) gyáregységünk számára Önt keressük az alábbi pozícióba
Kereskedelmi Igazgató

A foglalkoztatás típusa:
Teljes munkaidő

Szerződés típusa:
határozatlan

Utazás:
alkalmanként

Az Ön feladatai:

 

•      Felelős a Pénzügyi, Controlling, Beszerzési, és Árkalkulációs osztályok tevékenységének irányításáért és ellenőrzéséért;

•      Kidolgozza és megvalósítja a kereskedelmi stratégiákat az MSK vállalati stratégiájának és célkitűzéseinek hatékony végrehajtásával összhangban, a növekedés gyorsítása érdekében;

•      Kezeli és nyomonköveti a kiadásokat, a pénzügyi célokat és a költségvetést;

•      Felügyeli és részt vesz a költségvetés elkészítésében, az éves működési tervezésben, a készletkezelésben, a tárgyi vagyon ellenőrzésben, a terv-tény adatok összehasonlításban, a magas szintű riportok elkészítésében, különböző elemzésekben, és a releváns a munkafolyamatokban;

•      Aktívan közreműködik a pénzügyi célok meghatározásában, a költségvetés kidolgozásában és az előrejelzésben;

•      Kereskedelmi és pénzügyi partner az ügyvezetők és az MSK Headcouter (anyavállalat) releváns csapata számára;

•      Nyomonköveti a kereskedelmi tevékenységek teljesítményét (jövedelmezőség, értékesítés, költségek felülvizsgálata, költségkontroll és -fejlesztés, a beruházási költségvetés elosztása és az üzleti eredmények irányítása a kulcsfontosságú teljesítménymutatók segítségével);

•      Riportok, elemzések készítése az ügyvezetők számára;

•      Teljesítményelemzés készítése, árképzés analízis az árrésteljesítményre tekintettel, kapcsolódó intézkedések meghozatala;

•      Részvétel kereskedelmi oldalról a szerződéskötésekben, különösen a pályázatok, beruházások, energiaügyek és egyéb kiemelt témák tekintetében;

•      A kulcsfontosságú érdekelt felekkel jó üzleti kapcsolat kiépítése és fenntartása;

•      A vezetőséggel és a társterületekkel való együttműködés;

•      A humán erőforrást érintő feladatok elvégzése az irányítása alá tartozó osztályok vonatkozásában

 

Az Ön képesítése:

Az Ön képesítése:

•      Egyetemi végzettség Közgazdasági/Üzleti adminisztrációs szakirányú mester szintű diploma;

•      Legalább 3 éves igazolt tapasztalat Kereskedelmi Igazgatói vagy Group Manager munkakörben pénzügyi és más kereskedelmi területek tekintetében preferált : gyártó vállalatnál;

•      A teljesítményértékelés és a pénzügyi/költségvetési folyamatok alapos ismerete;

•      Kiváló kommunikációs készség angolul (folyékonyan, tárgyalóképes) és magyarul (anyanyelvi szinten);

•      Magabiztos Excel, ERP ismeretek;

•      Rugalmasság – hatékony komplexitás kezelés;

•      Modern nemzetközi gondolkodás;

•      Jó problémamegoldó képesség;

•      Jó vezetői képességek;

•      Multitasking képesség.

 

Kezdje el jövőjét az MSK-val.

Kezdje a jövőjét az MSK-val.

Örömmel fogadjuk online-pályázatát (kérjük adja meg a bérigényét és a munkába állás lehetséges kezdő időpontját is).

Pályázzon most  

Amit ajánlunk:

Rugalmas munkaidő
Home office lehetőség a vállalati policy alapján

Egyéb juttatásaink
SZÉP Kártya, utazási támogatás, modern ebédlő, teakonyhák, ingyenes gyümölcs, vállalati rendezvények

Komplex beillesztési folyamat
Célzottan figyelemmel kísérjük és elősegítjük a beilleszkedését csapatunkba

Fejlődési lehetőség és nemzetközi karrier
Együttműködés nemzetközi partnereinkkel, közös projekteken való részvétel, előrelépési és nemzetközi karrier lehetősége

Családias légkör
Stabil háttérrel rendelkező, családi vállalkozás keretein belül, modern, jól felszerelt munkakörnyezetben, fiatalos csapattal

Eszközök biztosítása
Munkakörhöz igazodva biztosítjuk a munkavégzéshez szükséges eszközöket