Magyarország (Nyírbátor) gyáregységünk számára Önt keressük az alábbi pozícióba
Logisztikai és raktár menedzser

A foglalkoztatás típusa:
Teljes munkaidő

Szerződés típusa:
Határozatlan

Utazás:
Alkalmanként

Az Ön feladatai:

  • Raktári és a logisztikai(transzport) munkavállalók közvetlen irányítása, felügyelete, koordinálása, munkaszervezési feladatok ellátása
  • Raktárkészlet gyors és szakszerű kezelése, anyagok be-és kimenő ellenőrzése
  • Hatékony raktárgazdálkodás megvalósítása, a raktárfelületek jó kihasználása, raktári rend biztosítása.
  • Komissiózási folyamatok irányítása és szervezése a gyártási igények alapján
  • Leltározási feladatok ellátása irányítása
  • Készletgazdálkodás
  • Reklamációk kezelése, dokumentálása
  • A szállítmányozási rendszerek folyamatos ellenőrzése és fejlesztése 
  • Költségtervezés, kontroll és kapacitás optimalizálás
  • Vámügyintézéssel kapcsolatos feladatok támogatása
  • Aktív részvétel a vezetői döntésekben és végrehajtásában
  • Együttműködés- és kapcsolattartás a társosztályokkal
  • Munka- tűz, vagyonvédelmi előírások ellenőrzése, betartatása 
  • Vezetői riportok elkészítése
  • Törekvés a területének működésével és pénzügyi eredményességével összefüggő folyamatos fejlesztésre, fejlesztési területek feltárására és megvalósítására.
  • A vállalati célkitűzések, szabályozások, kultúra kommunikálása, megvalósítása, megfelelő munkahelyi morál kialakítása és biztosítása.
  • Belső vállalati KPI-ok elérésének biztosítása.

Az Ön képesítése:

  • Raktári-és logisztikai folyamatok ismerete
  • Műszaki vagy logisztikai szakirányú felsőfokú végzettség
  • Hasonló pozícióban szerzett tapasztalat (min 3-5 év) előny termelő cégnél
  • MS Office programok alapos ismerete
  • Vállalatirányítási rendszer használatának ismerete előny
  • Angol nyelvtudás kommunikációs szintű ismerete 
  • Etikai feddhetetlenség
  • Vezetői attitűd, kiemelkedő szervezői készség 
  • Kimagasló kommunikációs- és problémamegoldó képesség
  • Felelősségtudat
  • Csapatszellem
  • Komplex gondolkodásmód és rendszerszemlélet

 

Szükséges kompetenciák:

  • multitasking képesség 
  • jó szervezőkészség 
  • jó emberismeret 
  • precíz, pontos munkavégzés 
  • szabálykövető szemlélet

Kezdje el jövőjét az MSK-val.

Kezdje a jövőjét az MSK-val.

Örömmel fogadjuk online-pályázatát (kérjük adja meg a bérigényét és a munkába állás lehetséges kezdő időpontját is).

Pályázzon most  

Amit ajánlunk:

Rugalmas munkaidő
Home office lehetőség a vállalati policy alapján

Egyéb juttatásaink
SZÉP Kártya, utazási támogatás, modern ebédlő, teakonyhák, ingyenes gyümölcs, vállalati rendezvények

Komplex beillesztési folyamat
Célzottan figyelemmel kísérjük és elősegítjük a beilleszkedését csapatunkba

Fejlődési lehetőség és nemzetközi karrier
Együttműködés nemzetközi partnereinkkel, közös projekteken való részvétel, előrelépési és nemzetközi karrier lehetősége

Családias légkör
Stabil háttérrel rendelkező, családi vállalkozás keretein belül, modern, jól felszerelt munkakörnyezetben, fiatalos csapattal

Eszközök biztosítása
Munkakörhöz igazodva biztosítjuk a munkavégzéshez szükséges eszközöket